Вступ

У 2019 – 2020 навчальному році у Центрі творчості дітей та юнацтва працювало 138 дитячих об’єднань, у яких навчалося 2240 дітей віком від 3 до 21 року.

        

За рівнями навчання:

І (початкового рівня)  –   72    гуртки   –    1132  вихованців,

ІІ (основного рівня)    –   54    гуртків  –    804    вихованців,

ІІІ (вищого рівня)        –     12   гуртків   –     304     вихованців.

         

Напрямки роботи:

  • Художньо-естетичний                       –   32    гуртки  –   639    вихованців,
  • Науково – технічний   –     30   гуртків –    518  вихованців,
  • спортивний –    12   гуртків –    183  вихованці,
  • соціально- реабілітаційний –  1    гуртки –    12   вихованців,
  • туристсько – краєзнавчий –  6  гуртків –  84    вихованця,
  • оздоровчий –   2   гуртки –   30    вихованців,
  • патріотичний –    1    гурток –    12   вихованців,
  • інформаційно – технічний   –   1   гурток –   12    вихованців,
  • гуманітарний   –    53   гуртків –   750  вихованців.

 

Відвідували гуртки діти та учні різних навчальних закладів, а саме:

  • дошкільнята –        396  вихованців,
  • учні шкіл –        1832  вихованців,
  • студенти – 12     вихованців.

 

Вікові категорії школярів:

  • молодші 1 – 4 кл.      –    912    вихованці,
  • середні 5 – 8 кл.      –   715     вихованців,
  • старші 9 – 11 кл.    –    205    вихованців.

 

По представництву від кожної школи:

№ 1     –   226    вихованців

№ 2   –    110   вихованців

№ 3   –     168  вихованців

№ 5   –     234  вихованців

№ 6   –   160    вихованців

№ 7   –    196   вихованців

№ 9   –    155   вихованців

№ 10 –   63    вихованців

№ 12 –   95    вихованців

№ 13 –    113   вихованців

№ 14 –    274   вихованці

 

 

Районні заклади освіти –   16   вихованців

Заклади та школи інтернатного типу –   22 вихованці

У 2019-2020 н.р. основними напрямками роботи Центру творчості дітей та юнацтва були:

  • навчальна робота;
  • виховна робота;
  • методична робота;
  • інноваційна діяльність;
  • робота з обдарованими вихованцями;
  • співпраця з фаховими виданнями та ЗМІ;
  • психологічна робота;
  • співпраця з громадськими організаціями.

Згідно Закону України «Про позашкільну освіту», «Положення про позашкільний навчальний заклад» гуртки Центру творчості дітей та юнацтва працювали за навчальними програмами. У  2019 – 2020 н.р.  у закладі використовувалося 24 типових програм МОН України з позашкільної освіти та 20 робочих програми, що підготовані педагогами ЦТДЮ та затверджені наказами Управління освіти Чернігівської ОДА та управління освіти Прилуцької міської ради.

Навчальні програми у 2019-2020 н. р. реалізовані змістовно у повному обсязі у всіх гуртках ЦТДЮ. Вивчення навчального матеріалу під час призупинення навчального процесу у зв’язку епідеміологічною ситуацією було організовано дистанційно.

Навчально-виховний процес закладу підпорядкований моделі тематичних місячників та декадників. За час до призупинення навчального процесу проведено:

  • 10-14.10 – тиждень безпеки «Азбука дорожнього руху» (Ребенок А.А.)
  • 10 – 15.11 – місячник гуртків іноземних мов «British Days» (Циганко О.О.);
  • 11 – 15.12 – місячник гуртків декоративно-прикладного та образотворчого мистецтв «У вирі творчості і таланту» (Гордієнко М.Г.);
  • 12 – 20.12 – декадник гендерного та превентивного виховання «Шляхи, які ми обираємо» (Борсяк Л.О., Супруненко О.О.);
  • 01 – 31.01 – декадник національно – патріотичного виховання «І маленька сім’я, і велика родина – це моя Україна» (Борсяк Л.О., Тарасюк А.Е.);
  • 02 – 29.02 – місячник відділу раннього розвитку дитини (П’ятигорець Н.М.);

Протягом минулого 2019-2020 навчального року у закладі працювали такі відділи: відділ раннього розвитку дитини, відділ художньо-творчої діяльності, відділ художньо-естетичного виховання, відділ іноземних мов та спортивно-туристичний напрям. Активною, творчою та результативною була робота в усіх відділах закладу.

Згідно плану роботи ЦТДЮ на 2019 – 2020 навчальний рік, Концепції науково-методичної теми та етапів її реалізації, педагогічний колектив закладу працював над розв’язанням педагогічної проблеми «Формування національної свідомості та патріотизму в процесі розвитку інтелектуальних та творчих здібностей вихованців»

На ІV етапі реалізації методичної теми у 2019 – 2020 н. р. проведено:

І. Навчально-методична робота

  1. Педагогічний брейнстормінг з національно-патріотичного виховання «Як виховати дітей майбутнього в сучасному навчальному закладі» (лютий 2020 р., Горбань О.В.).
  2. Тематичний декадник духовного та родинного виховання (січень,2020 р., Борсяк Л.О.).

ІІ. Флеш-моби, акції, конкурси

  1. Участь ЦТДЮ у благодійних акціях «Допоможи пенсіонеру», «Запали свічку» (Борсяк Л.О.).
  2. Волонтерській акції з дітьми молодшого шкільного віку «Подаруй захиснику Вітчизни мрію» (листівка-привітання-малюнок) до Дня захисника Вітчизни та подарунки.
  3. Флешмоб до Дня Соборності України в АДН «Ми маленькі козачата».

ІІІ. Тематичні виставки творчих робіт

  1. Виставка творчих робіт «Мій край на ім’я Україна» (вересень, 2019 р., Гордієнко М.Г.)
  2. Виставка творчих робіт образотворчого мистецтва до Дня пам’яті жертв Голодомору «Схилімо голови в скорботі» (листопад, 2019 р., Гордієнко М.Г.)
  3. Виставка «Різдвяна ялинка в традиційно минулих прикрасах» (грудень, 2019 р., Гордієнко М.Г.)
  4. Родинне свято «Зимові зустрічі в родинному колі» (січень, 2020 р., Гордієнко М.Г.)

Усвідомлюючи, що методична робота має бути життєвою потребою кожного педагога й одночасно обов’язковою вимогою, найважливішою умовою забезпечення ефективного функціонування та розвитку навчального закладу, у ЦТДЮ працювали:

  • Методична рада;
  • 5 методичних об’єднань;
  • Міська Школа молодого керівника гуртка;
  • Консультативні пункти:
  • по підготовці до Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості – 2019» (Мельниченко Н.М.);
  • по підготовці матеріалів до друку у фахових виданнях (Горбань О.В.).

Атестація педагогічних працівників у 2019-2020 н.р. підтвердила, що педагоги закладу мають високий фаховий потенціал та постійно працюють над підвищенням рівня професійної майстерності.

 

 

Результати атестації 2019-2020 навчального року наступні:

  1. Встановлено такі тарифні розряди:
    • Педагогічним працівникам ЦТДЮ:

Дяченко С.С., керівнику гуртка – 11 тарифний розряд;

Кишиневській І.О., керівнику гуртка – 12 тарифний розряд;

  1. Встановлено відповідність раніше присвоєним тарифним розрядам:

Голуб С.О., керівник гуртка – 9 тарифний розряд;

Яременко І.В., керівник гуртка – 12 тарифний розряд;

Сидоренко Л.Л., керівник гуртка-методист – 12 тарифний розряд;

  1. Підтверджено педагогічне звання «керівник гуртка – методист» Сидоренко Л.Л., керівнику студії образотворчого мистецтва «Палітра»

 

Презентували власний досвід на теренах області та України:

  • Керівники гуртків відділу раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М., Тищенко Н.В., Бойко Ю.Ю., Горбань О.В. на Міжнародній науково-практичній конференції «Теорія та практика дошкільної та початкової освіти», м. Суми (жовтень, 2019 р.)
  • V заочній Всеукраїнській науково-практичній конференції «Дошкільна освіта: від традицій до інновацій» (27-28.11.2019 р.)
  • Семінарі «Нова українська школа: простір освітніх можливостей» м. Прилуки, жовтень 2019 р.
  • Керівники гуртків відділу іноземних мов: Циганко О.О., Красновська І.Г. обласній приватній школі англійської мови «МудрАнгелики», м. Чернігів (грудень, 2019 р.)
  • Керівники відділу художньо-творчої діяльності: Гордієнко М.Г., Шигань Н.Д., Тимченко І.В., Сидоренко Л.Л. Національному музеї українського народного декоративного мистецтва, м. Київ (жовтень, 2019 р.)
  • Всеукраїнській виставці в’язання «Тепла осінь» в центрі української культури та мистецтв, м. Київ (листопад, 2019 р.)
  • Федченко Ю.В., керівник гуртка пішохідного туризму на Відкритому обласному семінарі суддів І категорії з техніки пішохідного туризму, м. Чернігів (січень,2020 р.)

В 2019-2020 н.р. карантин вніс свої корективи не лише в організацію освітнього процесу з вихованцями, залучивши освітян до постійного пошуку нових способів налагодження дистанційного навчання, а й надав можливість постійної самоосвіти та підвищення своєї професійної компетентності педагогам. Не залишилася осторонь і методична служба, головною метою якої стала організація підвищення професійної майстерності педагогів закладу в різних формах:  надання практичних порад щодо дистанційного навчання на сайті закладу, постійна консультація педагогів через Viber-групи з таких тем:

–         «Вчимо та навчаємось під час карантину: зміни в системі освіти під час карантину»;

–         «Організовуємо самоосвіту: педагогічні платформи для освітян»;

–         «Підвищуємо свою кваліфікацію: з чого розпочати дистанційне навчання? Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»;

–         «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»;

–         «Долучаймося до спільноти EdCamp Ukraine: стань учасником п’ятиденної онлайн-конференції «Тримай П’ять, Освіто!»;

–         «Зі скарбнички методичних порад: корисні ігри та розробки для навчання і розвитку дітей дошкільного віку»;

–         «Методичні рекомендації “Основні виклики та помилки в організації онлайн-навчання”;

–         «Зі скарбнички методичних порад: ідеї цікавих ігор для занять з англійської мови»;

  • «Організація дистанційного навчання через програму Skype»;
  • «Сервіси дистанційного навчання для педагогів»;
  • «Методологія дистанційного навчання»;
  • «Вчи англійську граючись»;
  • «Припиніть читати лекції під час онлайн-занять – це не працює: 5 антикризових принципів навчання» та ін.

Ще однією з форм методичного супроводу самоосвітньої діяльності колективу було залучення педагогів до проходження в онлайн-режимі вебінарів, майстер-класів, семінарів та конференція з актуальних тем. Так, педагоги закладу стали активними слухачами таких освітніх платформ:

  • освітній портал «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/);
  • Освітній проект «На Урок» (https://naurok.com.ua/);
  • Платформа масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus»

(https://prometheus.org.ua/courses-catalog/);

та учасниками груп у Facebook:

  • Педагогічний портал;
  • Методичний портал;
  • Позашкілля. Керівник гуртка та ін.

Пройшли вебінари з підвищення кваліфікації в період карантину та отримали сертифікати педагоги закладу з тем:

Горбань О.В.: «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-

сервіси та покрокова інструкція» (2 год.) (06.04.2020) – ТОВ «Всеосвіта»; «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» (14.03.2020), «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» (15.05.2020) – ОП «На Урок»;  «Впровадження інновацій в школах» (60 год.) (20.04.2020), «Критичне мислення для освітян» (30 год.) (22.04.2020), «Медіаграмотність для освітян» (60 год.) (22.04.2020) – платформа «Prometheus»;

Бойко Ю.Ю.: «Критичне мислення для освітян» (30 год.) (15.04.2020),

«Медіаграмотність для освітян: практичні навички» (30 год.) (16.04.2020), «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (80 год.) (17.04.2020), «Психологія стресу та способи боротьби з ним» (16.04.2020), «Освітні інструменти критичного мислення» (60 год.) (18.04.2020) – платформа «Prometheus»; курс розроблений Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою «Освіторія»  – «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (60 год.) (26.04.2020);

П’ятигорець Н.М.: «Дизайн-мислення в школі» (30 год.) (27.03.2020),

«Впровадження інновацій в школах» (60 год.) (27.03.2020), «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (80 год.) (03.04.2020), «Медіаграмотність для освітян» (60 год.) (03.04.2020), «Навчаймось вчитись: потужні розумові інструменти для опанування складних предметів» (30 год.) (15.04.2020) – платформа «Prometheus»; курс розроблений Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою «Освіторія»  – «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (60 год.) (03.05.2020).

Постійно результати інноваційної освітньої діяльності висвітлюються в мережі Інтернет,  доробки педагогів надсилаються у всеукраїнські фахові видання. Плідним був 2019-2020 н.р. – педагогами закладу підготовлено 18 публікацій з досвіду інноваційної роботи (навчальні програми, конспекти занять, творчі матеріали та ін.), з них опубліковано 2:

  • конспект інтегрованого музичного заняття з використанням музично-дидактичних технологій на тему: «Феєрія води» опубліковано в газеті «Позашкілля» видавничої групи «Шкільний світ», №8 (152), серпень         2019 р., с.66-68 (Спиця Н.Г.);
  • конспект заняття з використанням методики вивчення професійної  термінології  шляхом  складання  сюжетних розповідей на тему: «Козацькому  роду нема  переводу. Пропорції  людського тіла» опубліковано в  газеті «Позашкілля» видавничої групи  «Шкільний світ», №1 (157), січень 2020 р., с.49-53 (Шигань Н.Д.).

Розміщено матеріали з досвіду впровадження інновацій на Методичному порталі педагогами:

          Кишиневська І.О.:

– конспект заняття з нетрадиційних технік “Павучок із фольги” – сертифікат №0000/79901 (03.12.2019 р.);

– конспект заняття в гуртку образотворчого мистецтва з нетрадиційного малювання на тему: “Малюємо пальчиками” – сертифікат №0000/80884

(31.01.2020 р.);

          Спиця Н.Г.:

– конспект інтегрованого музичного заняття “Феєрія води” – сертифікат №0000/799 00 (03.12.2019 р.).

Протягом 2019-2020 н.р. проводилася координація редакційно-видавничої діяльності педагогічного колективу закладу:

 

11 авторських навчальних програм затверджені управлінням освіти Прилуцької міської ради Чернігівської області, 8 з яких перезатверджені (наказ від 05.09.2019 №233):

  • навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Нашій малечі про важливі речі» (автор Горбань О.В.);
  • навчальна програма «Англійська мова» (автор Циганко О.О.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти спортивного напряму «Шашки-64» (автор Островський С.І.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Книжковий дивосвіт» (автор Припутненко С.С.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Мандруємо світом» (автор Бойко Ю.Ю.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти спортивного напряму «Айкідо» (автор Дяченко С.С.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму «Образотворче мистецтво» (автори Сидоренко Л.Л., Шигань Н.Д.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти декоративно-ужиткового напряму «В’язання спицями» (автор Тимченко І.В.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Simple English» (автор Тарасюк А.Е.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму «ЦТДЮ-TV» (автор Даніч М.В.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти інформаційно-технічного напряму «Основи комп’ютерної графіки та web-дизайну» (автор Савченко М.О.).

12 авторських навчальних програм подані на затвердження до управління освіти Прилуцької міської ради Чернігівської області:

  • збірник начальних програм з позашкільної освіти гуманітарного напряму «Розумні малюки», до якого увійшло 8 програм (загальна редакція Мельниченко Н.М., Горбань О.В., автори Бойко Ю.Ю., Кишиневська І.О., Овод В.С., Припутненко С.С., П’ятигорець Н.М., Тищенко Н.В.);
  • збірник начальних програм з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму, до якого увійшло 2 програми (автор Кишиневська І.О.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму «Креативне рукоділля» (автор Гордієнко М.Г.);
  • навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму «Сувенірна майстерня» (автор Подолей Н.В.).

Погоджено на засіданні науково-методичної ради міського методичного центру управління освіти Прилуцької міської ради (протокол № 1 від 05.09.2019):

  • «Народно – сценічний танець» (вправи біля станка) (автор

      Самойленко О.О.);

  • «Фітнес – розвиток через рух» (автор Поддубна Т.О.);
  • Методичні рекомендації щодо організації пішохідного туристсько-краєзнавчого маршруту по південній Чернігівщині «Стежками рідного краю» (автор Федченко Ю.В.);

Організація методичної роботи закладу спрямована на вироблення кожним педагогом власної дієвої системи роботи, яка забезпечує значну ефективність педагогічної діяльності.

 

Як результат – плідна участь педагогів у конкурсах педагогічної майстерності:

  • Всеукраїнський конкурс «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка-2020» – Спиця Н.Г. – І місце в обласному етапі, ІІІ місце на Всеукраїнському рівні;
  • Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти (2019 р.)
  • Сидоренко Л.Л., Мельниченко Н.М., Горбань О.В. – методичні рекомендації «Арт-майстерня народної іграшки», номінація «Навчальна література з позашкільної освіти» – ІІІ місце;
  • Гордієнко М.Г. – навчальна програма «Креативне рукоділля», номінація «Навчальні програми» – ІІ місце;
  • Авраменко Н.С. – навчальна програма «Оберіг», номінація «Навчальні програми» – ІІІ місце.

З метою активізації творчої професійної діяльності, підвищення педагогічної майстерності, якості та  удосконалення змісту позашкільної освіти, забезпечення гуртків, студій  та  інших  творчих  об’єднань  закладів  позашкільної  освіти  якісною  навчальною літературою за напрямами позашкільної освіти   керівники гуртків відділу взяли участь у Всеукраїнському  конкурсі  рукописів  навчальної  літератури  для  позашкільних  навчальних  закладів  системи  освіти  за  художньо – естетичним напрямом позашкільної освіти (обласний етап) у категоріях:

  • «Навчальні програми за напрямами позашкільної освіти» (Гордієнко М.Г. – 2 місце, Авраменко Н. С. – 3 місце);
  • «Навчальна література з позашкільної  освіти» (Сидоренко Л.Л. – 3 місце).

Протягом навчального року поширено перспективний досвід керівників гуртків відділу шляхом публікації у фаховах журналах видавництва «Шкільний світ» та «Основа»:

Гордієнко М.Г. – Майстер-клас «Святі візерунки», видавнича група «Основа», журнал «Виховна робота в школі» №3 (172), березень 2019 р., с.24-28;

Сидоренко Л.Л. – Матеріали з досвіду впровадження інновації «Еко-хвилинки в роботі гуртків образотворчого мистецтва», видавнича група «Основа», журнал «Мистецтво в школі» №5 (125), травень 2019 р., с.28-29;

Гордієнко М.Г. – Мистецька зустріч «Фешн з присмаком традицій», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №6 (102), червень 2019 р., с.5-7;

Авраменко Н.С. – Майстер-клас з декоративно-ужиткового мистецтва для учнів та їхніх батьків», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №7 (151), липень 2019 р., с.46-49;

Волик А.О. – Виготовлення поробки в техніці торцювання «Гриб-мухомор», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.33-38;

Гордієнко М.Г. – Конкурсно-розважальна програма «А я просто україночка», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №6 (102), вересень 2019 р., с.34-36;

Гордієнко М.Г. – Конкурсно-розважальна програма «Міс дюймовочка», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №11 (107), листопад 2019 р., с.34-36;

Сидоренко Л.Л. – Заняття гуртка художньо-естетичного напряму «Виготовлення вітальної новорічної листівки», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №11 (155), листопад 2019 р., с.25-29;

Волик А.О. – Заняття гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Захопливе модульне оригамі», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №12 (156), грудень 2019 р., с.30-35;

Шигань Н.Д. – Конспект заняття «Козацькому  роду нема  переводу. Пропорції  людського тіла», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №1 (157), січень 2020 р., с.49-53;

Гордієнко М.Г. – Конкурсно – розважальна програма «Love is…»,  видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» № 2 (110), лютий 2020 р., с.23 – 25;       

У 2019-2020 н.р. до написання науково-дослідницької роботи

долучилося троє вихованців ЦТДЮ, що представляли свої роботи в секціях: «Журналістика» –  вихованець гуртка «Англійська мова» Грицаненко Андрій з темою: «Періодична преса Прилуччини початку ХХ століття» (творчий керівник Ровна В.М.), «Психологія» – вихованка творчої майстерні декоративно-прикладного мистецтва «Чарівниця» Карпенко Яна з темою: «Позитивний вплив в’язання на психологічний стан людини» (творчий керівник Тимченко І.В.) та «Теологія, релігієзнавство та історія релігії»  – вихованка дівочої школи «Ассоль» Яременко Тетяна з темою: «Традиції монастирської трапези від Успіння до Петрівки» (творчий керівник Яременко І.В.).

Роботи були підготовлені на високому рівні, вирізнялися науковою новизною, значним ступенем самостійності виконання та особистим внеском авторів, відповідали основним вимогам до написання, оформлення та представлення учнівських науково-дослідницьких робіт, що дало позитивний результат в оцінюванні робіт членами журі конкурсу – за підсумками І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України наші вихованці стали переможцями в обраних секціях, отримавши дипломи І ступеня. Роботи вихованців були направлені для участі у ІІ етапі конкурсу, де краще себе проявив як у написанні контрольної роботи, так і у захисті самої дослідницької роботи Грицаненко А., посівши у підсумку за сумою балів ІІІ місце. На високому рівні показала себе і вихованка Яременко Т., яка набрала 73,4 бали, трішки гірше себе показала Карпенко Я., набравши у своїй секції лише 57,2 бали.

З року в рік педагогічний колектив ЦТДЮ пропагує свою роботу на сторінках фахових видань, в місцевих ЗМІ, на ТБ.

В порівнянні з минулими роками результативність розміщення матеріалів педагогів у фахових виданнях зросла у 2,5 рази і становила 22 публікації (ВГ «Шкільний світ» – 16, ВГ «Основа» – 6). Найактивніше свою роботу пропагували педагоги відділу художньо-творчої діяльності – 11 публікацій: Гордієнко М.Г. – 5, Сидоренко Л.Л. – 2, Волик А.О. -2, Шигань Н.Д. та Авраменко Н.С. – по 1 публікації. Активними були і педагоги відділу раннього розвитку дитини: Тищенко Н.В. – 3, Горбань О.В. – 2, Спиця Н.Г. -1 публікація. На третьому місці за рейтингом знаходяться гурти спортивно-туристичного напряму: Островський С.І. – 2 публікації, Федченко Ю.В.- 1. Відділи іноземної мови та художньо-естетичного виховання мають лише по одному педагогу, який розмістив свій матеріал у фаховому виданні: Ровна В.М. – 1, Голуб С.О. – 1 публікація. Зокрема:

 

 

№ п\п

Матеріали педагогічного колективу у фахових виданнях:

1.      

Гордієнко М.Г. – Майстер-клас «Святі візерунки», видавнича група «Основа», журнал «Виховна робота в школі» №3 (172), березень 2019 р., с.24-28

2.      

Сидоренко Л.Л. – Матеріали з досвіду впровадження інновації «Еко-хвилинки в роботі гуртків образотворчого мистецтва», видавнича група «Основа», журнал «Мистецтво в школі» №5 (125), травень 2019 р., с.28-29

3.      

Гордієнко М.Г. – Мистецька зустріч «Фешн з присмаком традицій», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №6 (102), червень 2019 р., с.5-7

4.      

Авраменко Н.С. – Майстер-клас з декоративно-ужиткового мистецтва для учнів та їхніх батьків», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №7 (151), липень 2019 р., с.46-49

5.      

Спиця Н.Г. – Інтегроване музичне заняття «Феєрія води», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.66-68

6.

Волик А.О. – Виготовлення поробки в техніці торцювання «Гриб-мухомор», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.33-38

7.

Федченко Ю.В. – Навчально-тренувальне заняття «Техніка подолання перешкод», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.39-41

8.

Голуб С.О., Мирвода В.В. – Заняття з хореографії для вихованців початкового рівня навчання «Пригоди в чарівному лісі», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.11-14

9.

Горбань О.В. – Заняття гуртка раннього розвитку дитини з предмета «Математика з елементами логіки» на тему: «У пошуках скарбів капітана Крюка», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №8 (152), серпень 2019 р., с.69-73

10.

Горбань О.В. – Ділова гра для сучасного педагога «Ключові навички ХХІ століття. Нові виклики, нові можливості», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Методист», №8 (92), серпень 2019 р., с.70-79

11.

Гордієнко М.Г. – Конкурсно-розважальна програма «А я просто україночка», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №6 (102), вересень 2019 р., с.34-36

12.

Тищенко Н.В. – Заняття з довкілля «Велика рідня комах», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №9 (153), вересень 2019 р., с.16-19

13.

Ровна В.М. – конспект заняття «The natural world», видавнича група  «Шкільний світ», газета «English», №10 (754), жовтень 2019 р., с.18-26

14.

Гордієнко М.Г. – Конкурсно-розважальна програма «Міс дюймовочка», видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» №11 (107), листопад 2019 р., с.34-36

15.

Тищенко Н.В. – Заняття з розвитку мовлення «Буква С», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №11 (155), листопад 2019 р., с.8-13

16.

Сидоренко Л.Л. – Заняття гуртка художньо-естетичного напряму «Виготовлення вітальної новорічної листівки», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №11 (155), листопад 2019 р., с.25-29

17.

Волик А.О. – Заняття гуртка декоративно-ужиткового мистецтва «Захопливе модульне оригамі», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №12 (156), грудень 2019 р., с.30-35

18.

Тищенко Н.В. – Виховний захід «Marry Christmas», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №12 (156), грудень 2019 р., с.46-50

19.

Островський С.І. – Навчальна програма з позашкільної освіти гуртка спортивного напряму (1 рік навчання) «Шашки-64», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №1 (157), січень 2020 р., с.10-12

20.

Шигань Н.Д. – Конспект заняття «Козацькому  роду нема  переводу. Пропорції  людського тіла», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №1 (157), січень 2020 р., с.49-53

21.

Гордієнко М.Г. – Конкурсно – розважальна програма «Love is…»,  видавнича група «Основа», журнал «Шкільний бібліотекар» № 2 (110), лютий 2020 р., с.23 – 25

22.

Островський С.І. – Методичні поради з проведення занять гуртка для дошкільників та молодших школярів «Перші кроки в шашках», видавнича група  «Шкільний світ», газета «Позашкілля», №5 (161), травень 2020 р., с.

 

          Найактивнішими дописувачами педагоги відділу художньо-творчої діяльності є і у місцевих ЗМІ – 6 статей, мають по одній статті керівники гуртків Сікалова Ю.О. та Кишиневська І.О. А саме:

 

№ п\п

Друк у місцевих виданнях

1.      

«Талановиті, наполегливі, успішні», «Град Прилуки» від 27.11.2019 №48 (939) (Тимченко І.В.)

2.      

«Яскравий талант юної прилучанки», «АІР» від 04 грудня 2019 р. №49 (1214) (Сидоренко Л.Л.)

3.      

«Кінусайга – друге життя кімоно», «Град Прилуки» від 04 грудня 2019 р. №49 (940) (Тимченко І.В.)

4.      

«Свято казки і веселощів», газета «Слово Варвинщини» від 23 січня 2020 р. №4 (Сікалова Ю.О.)

5.      

«Талант родом з дитинства», газета «ГРАД Прилуки» від 12 лютого 2020 р. №7(950) (Кишиневська І.О.)

6.

«Народжена бути талантом» «Град Прилуки» від 28 лютого 2020 р. №9 (Яременко І.В.)

7.

«Творча зона в бібліотеці» «Град Прилуки» від 11 березня 2020 р.    № 11 (Гордієнко М.Г., Волик А.О.)

8.

Вручення премії «Квіт папороті – 2019» «Град Прилуки» від 11 березня 2020 р. №11 (Тимченко І.В., Сидоренко Л.Л)

 

          В той же час у порівнянні з минулим роком у 4 рази скоротилися результати пропаганди роботи педагогів закладу у мережі Інтернет – 7 матеріалів, з них:  Методичний портал – 6, Всеосвіта – 1, зокрема:

 

№ п\п

Матеріали педколективу в мережі Інтернет

1.      

Кишиневська І.О.

1.    Сертифікат №0000/79901 (Методичний портал) – заняття з

нетрадиційних технік “Павучок із фольги” (03.12.2019 р.)

2.  Сертифікат №0000/79507 (Методичний портал) – заняття з образотворчого мистецтва “Руками творяться дива”

(подарунок для мами до свята 8 березня) (11.11.2019 р.)

3. Сертифікат №0000/80884 (Методичний портал) – конспект заняття в гуртку образотворчого мистецтва з нетрадиційного малювання на тему: “Малюємо пальчиками” (31.01.2020 р.)

2.      

Спиця Н.Г.

1. Сертифікат №0000/79900 (Методичний портал) –

інтегроване  музичне заняття “Феєрія води” (03.12.2019 р.)

2. Сертифікат №0000/79899 (Методичний портал) – сценарій свята “Ой Весна-Веснице” (03.12.2019 р.)

3.      

Поддубна Т.О.

Сертифікат №0000/81213 (Методичний портал) – план-конспект заняття в групах раннього розвитку дітей “Фітнес – активний простір” (10.02.2020 р.)

4.      

Горбань О.В.

Свідоцтво YX877615 (Всеосвіта) – навчальна програма з позашкільної освіти «Нашій малечі – про важливі речі» (06.04.2020)

 

Протягом навчального року на місцевих телеканалах транслювалося                       7 репортажів, які висвітлювали діяльність ЦТДЮ.  Зокрема:

 

№ п\п

Репортажі на ТБ

1.      

«День Незалежності» – КП ТК “Прилуки” та ТОВ ТРК “ТІМ” (23.08.2019)

2.      

Свято відкриття нового навчального року – КП ТК “Прилуки” та ТОВ ТРК “ТІМ” (14.09.2019)

3.      

Козацькі розваги з нагоди Дня козацтва – КП ТК “Прилуки” (11.10.2019)

4.      

Зимові канікули в ЦТДЮ – КП ТК “Прилуки” і ТОВ ТРК “ТІМ” (28.12.2019)

5.      

Свято Миколая – КП ТК “Прилуки” (19.12.2019)

6.

День кіно в ЦТДЮ – ТОВ ТРК «ТІМ» (09.01.2020)

7.

Майстер – клас «Виготовлення вітальної листівки» (Сидоренко Л.Л.) – ТОВ ТРК “ТІМ” (програма «Творча кухня для дітей») (12.02.2020)

 

         

 

 

 

 

 

 

 

Пріоритетні напрямки роботи

Центру творчості дітей та юнацтва

на 2020-2021 навчальний рік

 

  • Продовжити роботу педагогічного колективу над реалізацією V етапу науково-методичної теми «Формування національної свідомості та патріотизму у процесі розвитку інтелектуальних та творчих здібностей вихованців».
  • Впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні методи та технології навчання;
  • Розвивати педагогічну майстерність керівників гуртків, створювати умови для їх професійного вдосконалення;
  • Надавати методичну допомогу керівникам гуртків по проведенню занять;
  • Продовжувати роботу з підготовки керівників гуртків до участі у обласних та всеукраїнських конкурсах;
  • Залучати педагогів закладу до участі у конкурсах, конференціях, семінарах, майстер-класах, заходах різного рівня;
  • Здійснювати методичний супровід занять, виховних заходів керівників гуртків, що атестуються;
  • Надавати методичну допомогу по організації самоосвіти та курсової перепідготовки;
  • Координувати та надавати методичну допомогу у підготовці до засідань методичних об’єднань та майстер-класів;
  • Організовувати роботу з самоосвіти керівників гуртків;
  • Продовжити роботу спеціалізованих гуртків у закладі;
  • Педагогічним працівникам продовжувати працювати в інноваційному режимі та презентувати свій досвід роботи у фахових виданнях та на Інтернет-ресурсах;
  • Організувати навчання та роботу педагогів в умовах адаптивного карантину;
  • Забезпечити виконання навчальних програм під час дистанційного навчання.