Назва програми, проєкту, творчого об’єднання, автор-розробник

Суть програми, проєкту, творчого об’єднання

Колектив або особа, які впроваджують

Друкована продукція з досвіду впровадження 

Прогнозовані результати

Педагогічна майстерня «Талановита дитина – творчий педагог»

автор – завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М.

Вивчення та розвиток педагогічної компетентності педагога, удосконалення системи безперервної освіти педагогів.

Завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М.,

педагоги АДН, практичні психологи

Збірник навчальних програм “Розумні малюки” (затверджений наказом управління освіти ПМР від 10.06.2020 №110)

 

Методичний проєкт «Педагогічний ФЛЕШ-МЕСЕДЖ: інноватика в освіті – від риторики до практики»

Автор – методист із впровадження інноваційних технологій Горбань О.В.

Поширення інноваційно-педагогічного досвіду, стимулювання творчої діяльності та задоволення потреб у професійній самореалізації працівників ЦТДЮ; Популяризація освітніх інновацій, моделювання, апробація, впровадження інноваційних технологій навчання і виховання.

Методист Горбань О.В., педагогічний колектив ЦТДЮ

Положення, матеріали з досвіду роботи.

Навчальна програма логіко-математичних ігор “Розумні палички” (впровадження методики кольорових паличок Х.Кюїзенера) (автор П’ятигорець Н.М.).

Навчальна програма фізичного виховання  «Година здоров’я» (впровадження танцювально-ігрової технології «СА-ФІ-ДАНСЕ»)  (автор Овод В.С.).

Методичні рекомендації по впровадженню танцювально-ігрової гімнастики для дітей «СА-ФІ-ДАНСЕ» на тему: «Формування культури здоров’я дітей старшого дошкільного віку» (автор Овод В.С.).

Збірник програм художньо-естетичного напряму  (впровадження нетрадиційних технік малювання) (автор Кишиневська І.О.).

Робочий зошит для дітей 5-6-річного віку по нетрадиційним технікам «Чудо-малюнки» (автор Кишиневська І.О.).

Методичні рекомендації з впровадження методики вивчення  професійної  термінології  шляхом  складання  сюжетних розповідей «Словник термінів» (автор Шигань Н.Д.).

Матеріали екологічного проекту «ЕКО-френдлі – наш стиль життя» (автор Сидоренко Л.Л.).

Методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання (автор Кишиневська І.О.)

Популяризація освітніх інновацій серед педагогічного колективу, розвиток інформаційної, дослідницької, методичної культури педагогічного складу. Узагальнення матеріалів впровадження інновацій в освітній процес.Поширення та популяризація результатів інноваційно= освітньої діяльності педколективу на шпальтах фахових видань, в мережі Інтернет

Робота творчої групи керівників гуртків іноземних мов у рамках теми : «Мультисенсорний підхід до вивчення іноземної мови»

Автор – завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О.

Розробка методики, що передбачає залучення всіх органів чуттів дитини при вивченні іноземної мови.  Основний слоган «Як запам’ятовувати більше і легше- краще один раз відчути, ніж сто разів почути!»

Завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О.

Положення, матеріали з досвіду роботи

Підвищення професійної компетентності педагогів, покращення якості освітніх послуг. Накопичення власного досвіду з проблеми, розробка власної методики подачі матеріалу.

Творчий проєкт «Арт – вітальня»

Автор – завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Гордієнко М. Г.

Підвищення професіоналізму педагогів шляхом створення творчого, інноваційного педагогічного середовища, в якому формується життєва та соціальна компетентність вихованців

завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Гордієнко М. Г., педагогічний колектив

Матеріали з досвіду

Удосконалення педагогічної майстерності педагогів, формування їх професійної компетентності, загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення. Стимулювання самоосвіти і саморозвитку керівників гуртків;  надання керівникам гуртків необхідної допомоги й підтримки для ефективного здійснення самоосвітньої діяльності.

Школа «Обдарована дитина»

завідуюча відділом художньо-творчої діяльності

Гордієнко М. Г.

Всебічне сприяння розвитку здібних та обдарованих дітей, формування творчої особистості; створення єдиного інформаційно – навчального простору для розвитку та підтримки юних обдарувань.

завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Гордієнко М. Г.

Матеріали з досвіду

Удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих вихованців; підвищення науково – методичного рівня, професійної компетентності педагога, розроблення дієвого механізму стимулювання обдарованих дітей.