Назва програми, проєкту, творчого об’єднання, автор-розробник |
Суть програми, проєкту, творчого об’єднання |
Колектив або особа, які впроваджують |
Друкована продукція з досвіду впровадження |
Прогнозовані результати |
Педагогічна майстерня «Талановита дитина – творчий педагог» автор – завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М. |
Вивчення та розвиток педагогічної компетентності педагога, удосконалення системи безперервної освіти педагогів. |
Завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М., педагоги АДН, практичні психологи |
Збірник навчальних програм “Розумні малюки” (затверджений наказом управління освіти ПМР від 10.06.2020 №110) | |
Творча група керівників гуртків іноземних мов з теми: «Мультисенсорний підхід до вивчення іноземної мови» Автор – завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О. |
Розробка методики, що передбачає залучення всіх органів чуттів дитини при вивченні іноземної мови. Основний слоган «Як запам’ятовувати більше і легше- краще один раз відчути, ніж сто разів почути!» |
Завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О. |
Положення, матеріали з досвіду роботи |
Підвищення професійної компетентності педагогів, покращення якості освітніх послуг. Накопичення власного досвіду з проблеми, розробка власної методики подачі матеріалу. |
Етнопроєкт «Надбання» Автор – завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Тимченко І.В. | Збереження, | завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Тимченко І.В., педагогічний колектив | Матеріали з досвіду | Напрацьовування |
Школа «Обдарована дитина» завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Волик А.О. |
Всебічне сприяння розвитку здібних та обдарованих дітей, формування творчої особистості; створення єдиного інформаційно – навчального простору для розвитку та підтримки юних обдарувань. | завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Волик А.О. |
Матеріали з досвіду | Удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих вихованців; підвищення науково – методичного рівня, професійної компетентності педагога, розроблення дієвого механізму стимулювання обдарованих дітей. |
You are here