Положення про методичне об`єднання керівників гуртків відділу художньо-творчої діяльності Центру творчості дітей та юнацтва

 

  1. Загальні положення.
  • Методичне об`єднання (МО) – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу педагогів одного або кількох близьких за змістом предметів.
  • М.О. створюється з числа основних педагогів та педагогів за сумісництвом.
  • Метою діяльності МО є здійснення навчально-виховної, методичної роботи з  одного чи кількох споріднених навчальних предметів.
  • До М.О. належать педагоги, які працюють в відділі декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
  • М.О. підпорядковується у своїй діяльності заступнику директора з НМР та директору ЦТДЮ.
  1. Завдання та напрями діяльності МО
  • Забезпечення навчально-виховної та методичної роботи на високому рівні.
  • Задоволення потреб гуртківців в інтелектуальному, культурному і духовному розвитку.
  • Надання допомоги педагогам у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
  • Обговорення питань з методики викладання предмета, ознайомлення та впровадження в роботу нових методик викладання предмета, обговорення питань програми Міністерства освіти та індивідуальних програм, затвердження календарно-тематичних планів.
  • Розгляд питань організації, керівництва і контролю за якістю навчально-виховної роботи.
  • Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів; виконання нормативних вимог до навчання та виховання гуртків ЦТДЮ.
  • Координація навчально-виховної діяльності педагогів та організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі.
  • Вивчення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій навчання, форм і методів роботи на занятті.
  • Огляди кабінетів, конкурси методичних знахідок серед педагогів МО, презентації педагогів МО
  1. Організація МО
  • Роботу педагогів відділу художньо-творчої діяльності  у рамках МО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.
  • Роботу МО організовує голова МО, яку призначає адміністрація ЦТДЮ.
  1. Завдання голови МО
  • Аналіз результатів педагогів навчально-виховної діяльності відділу.
  • Організація взаємодії педагогів М., вивчення стану викладання предмета.
  • Організація взаємовідвідування занять, виховних годин, виховних заходів, що є складовими МО, та взаємодопомога.
  • Забезпечення організації заходів, спрямованих на професійне зростання педагогів, зокрема молодих та новопризначених педагогів.
  1. Обов`язки голови МО 
  • Голова МО проводить засідання 3-4 рази на н.р. згідно з планом.
  • Голова МО складає план роботи на н.р., який узгоджує з адміністрацією ЦТДЮ та який затверджується на методичній раді.
  • Голова М.О. звітує про роботу перед педагогічною радою ЦТДЮ не менш як раз на н.р.
  • Голова МО контролює виконання календарно-тематичних планів, разом із заступником директора з НМР, організовує вивчення стану викладання предмета (якість результатів), ведення документації педагогами художньо естетичного відділу напрямку декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
  1. Права голови МО
  • Голова МО має право на відвідування па аналіз занять, виховного заходу, виховної години, що є складовим МО, документації педагогів, які входять до складу МО
  • Голова МО має право звертатися по консультацію до директора та заступників  по проблемам організації навчально-виховного процесу ЦТДЮ, виконання трудової дисципліни педагогами, які входять до складу МО
  • Готувати пропозиції та рекомендації педагогам для підвищення кваліфікаційного розряду.
  • Рекомендувати педагогам різні форми підвищення кваліфікації.
  • Ставити питання перед адміністрацією про заохочення педагогів.
  1. Обов`язки педагогів, які входять до складу МО
  • Організувати навчально-виховну роботу з урахуванням основних завдань життєдіяльності ЦТДЮ, навчально-методичні проблеми відділу, МО, особисто педагога.
  • Організувати свою діяльність з питань удосконалення педагогічної, фахової майстерності (навчально-виховна, методична робота).
  • Планувати свою діяльність з урахуванням охорони здоров`я та життя дітей, заходів з техніки безпеки.
  • Організувати свою діяльність з питань співпраці з батьками та педагогами щодо підвищення якості навчально-виховного процесу, поліпшення якості педагогічної праці.
  1. Права педагогів, які входять до складу МО
  • Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.
  • Висувати пропозиції щодо поліпшення організації навчально-виховного процесу відділу декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
  • Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації педагогів.
  • Звертатися по консультацію з питань організації навчальної діяльності та виховання дітей до заступників директора ЦТДЮ.
  1. Документація МО
  • Положення МО
  • Аналіз роботи МО за н.р., що минув.
  • План роботи на навчальний рік
  • Методична база доробків педагогів МО
  • Інструктивно-методичні документи.
  • Банк даних про педагогів МО
  1. Керівництво діяльності МО

Керівництво діяльності МО здійснює заступник директора з НМР та директор ЦТДЮ.

 

План роботи методичного об’єднання

керівників гуртків відділу художньо-творчої діяльності

на 2024-2025н.р.

Засідання І

Тема: « Особливості організації освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році»

Форма проведення : організаційно-інструктивний дайджест

№ п/п

Зміст роботи

Форма роботи

Дата проведення

Відповідальний

1.

Виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи на 2024-2025 н.р.

Погодження плану роботи членами МО

Інформаційна трибуна

 

 

 

 

 

Вересень

2024р.

Яременко І.В.

(керівник гуртка)

2.

Педагогічні практикуми

« Нові підходи до організації освітньої діяльності у гуртках ЗПО: опрацювання форми вивчення педагогічної діяльності».

Актуальний коментар

Горбань О.В.

(методист)

3.

« Безпека навчального процесу в умовах сьогодення»

Флеш-повідомлення

 

Яременко І.В.

(керівник гуртка)

4.

Система роботи з обдарованими вихованцями

Обмін досвідом

 

Волик А.О.

(завідувачка відділом)

5.

Методичні поради щодо проведення першого заняття.

Розгляд документації необхідної для роботи педагогів відділу

 

Обговорення

Тимченко І.В.

(завідувачка відділом)

 Засідання ІІ

Тема: «Здоров’язбережувальна  компетентність – важлива складова професійного розвитку сучасного педагога»

Форма проведення: методичний колаж думок

№ п/п

Зміст роботи

Форма роботи

Дата проведення

Відповідальний

1.

Здоров’язбережувальні компетенції педагога в умовах сучасного освітнього простору

Інформаційна трибуна

 

 Лютий

2024р.

 

Яременко І.В.

(керівник гуртка)

2.

Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботу гуртка

Обмін досвідом

 

  Керівники гуртків

 

3.

Використання нетрадиційних здоров’язбережувальних технологій під час проведення занять

Обмін досвідом

 

Федченко Ю.А.

(керівник гуртка)

4.

Творча майстерня (нетрадиційне малювання та здоров’язбережувальні технології)

Аукціон педагогічних ідей

 

Сидоренко Л.Л.

(керівник гуртка – методист)

5.

Психологічний тренінг для педагогів

Тренінг

 

Супруненко О.О.

(практичний психолог)

 Засідання ІІІ

Тема: «Розвиток творчих здібностей особистості, удосконалення майстерності, розширення загального кругозору вихованців»

Форма проведення:круглий стіл, калейдоскоп педагогічних ідей

№ п/п

Зміст роботи

Форма роботи

Дата проведення

Відповідальний

1.

«Особливості розвитку творчого потенціалу вихованців засобами мистецтва»

Інформаційна трибуна

 

 

 

 

 

 

Квітень

2024р.

Яременко І.В.

(керівник гуртка)

2.

Форми організації навчання спрямованого на розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами

Обмін досвідом

Дорошенко С.М.

(керівник гуртка)

 

3.

«Упровадження технології розвитку творчих здібностей вихованців на заняттях гуртків»

 

Обмін думками

 

 

Керівники гуртків

4.

Наші досягнення та надбання

Інформаційний кейс

 

Волик А.О.

(завідувачка відділом)

5.

Підсумки роботи методичного об’єднання педагогів відділ художньо-творчої діяльності за 2024-2025 н.р.

Доповідь

 

 

Яременко І.В.

(керівник гуртка)

6.

Висновки та пропозиції

Скринька питань та відповідей

 

 

Керівники гуртків