Положення про методичне об`єднання керівників гуртків відділу художньо-творчої діяльності Центру творчості дітей та юнацтва
- Загальні положення.
- Методичне об`єднання (МО) – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу педагогів одного або кількох близьких за змістом предметів.
- М.О. створюється з числа основних педагогів та педагогів за сумісництвом.
- Метою діяльності МО є здійснення навчально-виховної, методичної роботи з одного чи кількох споріднених навчальних предметів.
- До М.О. належать педагоги, які працюють в відділі декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
- М.О. підпорядковується у своїй діяльності заступнику директора з НМР та директору ЦТДЮ.
- Завдання та напрями діяльності МО
- Забезпечення навчально-виховної та методичної роботи на високому рівні.
- Задоволення потреб гуртківців в інтелектуальному, культурному і духовному розвитку.
- Надання допомоги педагогам у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
- Обговорення питань з методики викладання предмета, ознайомлення та впровадження в роботу нових методик викладання предмета, обговорення питань програми Міністерства освіти та індивідуальних програм, затвердження календарно-тематичних планів.
- Розгляд питань організації, керівництва і контролю за якістю навчально-виховної роботи.
- Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів; виконання нормативних вимог до навчання та виховання гуртків ЦТДЮ.
- Координація навчально-виховної діяльності педагогів та організація їхньої взаємодії в педагогічному процесі.
- Вивчення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій навчання, форм і методів роботи на занятті.
- Огляди кабінетів, конкурси методичних знахідок серед педагогів МО, презентації педагогів МО
- Організація МО
- Роботу педагогів відділу художньо-творчої діяльності у рамках МО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємодопомоги та взаємоконтролю.
- Роботу МО організовує голова МО, яку призначає адміністрація ЦТДЮ.
- Завдання голови МО
- Аналіз результатів педагогів навчально-виховної діяльності відділу.
- Організація взаємодії педагогів М., вивчення стану викладання предмета.
- Організація взаємовідвідування занять, виховних годин, виховних заходів, що є складовими МО, та взаємодопомога.
- Забезпечення організації заходів, спрямованих на професійне зростання педагогів, зокрема молодих та новопризначених педагогів.
- Обов`язки голови МО
- Голова МО проводить засідання 3-4 рази на н.р. згідно з планом.
- Голова МО складає план роботи на н.р., який узгоджує з адміністрацією ЦТДЮ та який затверджується на методичній раді.
- Голова М.О. звітує про роботу перед педагогічною радою ЦТДЮ не менш як раз на н.р.
- Голова МО контролює виконання календарно-тематичних планів, разом із заступником директора з НМР, організовує вивчення стану викладання предмета (якість результатів), ведення документації педагогами художньо естетичного відділу напрямку декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
- Права голови МО
- Голова МО має право на відвідування па аналіз занять, виховного заходу, виховної години, що є складовим МО, документації педагогів, які входять до складу МО
- Голова МО має право звертатися по консультацію до директора та заступників по проблемам організації навчально-виховного процесу ЦТДЮ, виконання трудової дисципліни педагогами, які входять до складу МО
- Готувати пропозиції та рекомендації педагогам для підвищення кваліфікаційного розряду.
- Рекомендувати педагогам різні форми підвищення кваліфікації.
- Ставити питання перед адміністрацією про заохочення педагогів.
- Обов`язки педагогів, які входять до складу МО
- Організувати навчально-виховну роботу з урахуванням основних завдань життєдіяльності ЦТДЮ, навчально-методичні проблеми відділу, МО, особисто педагога.
- Організувати свою діяльність з питань удосконалення педагогічної, фахової майстерності (навчально-виховна, методична робота).
- Планувати свою діяльність з урахуванням охорони здоров`я та життя дітей, заходів з техніки безпеки.
- Організувати свою діяльність з питань співпраці з батьками та педагогами щодо підвищення якості навчально-виховного процесу, поліпшення якості педагогічної праці.
- Права педагогів, які входять до складу МО
- Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.
- Висувати пропозиції щодо поліпшення організації навчально-виховного процесу відділу декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва.
- Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації педагогів.
- Звертатися по консультацію з питань організації навчальної діяльності та виховання дітей до заступників директора ЦТДЮ.
- Документація МО
- Положення МО
- Аналіз роботи МО за н.р., що минув.
- План роботи на навчальний рік
- Методична база доробків педагогів МО
- Інструктивно-методичні документи.
- Банк даних про педагогів МО
- Керівництво діяльності МО
Керівництво діяльності МО здійснює заступник директора з НМР та директор ЦТДЮ.
План роботи методичного об’єднання
керівників гуртків відділу художньо-творчої діяльності
на 2024-2025н.р.
Засідання І
Тема: « Особливості організації освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році»
Форма проведення : організаційно-інструктивний дайджест
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Дата проведення |
Відповідальний |
1. |
Виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи на 2024-2025 н.р. Погодження плану роботи членами МО |
Інформаційна трибуна |
Вересень 2024р. |
Яременко І.В. (керівник гуртка) |
2. |
Педагогічні практикуми « Нові підходи до організації освітньої діяльності у гуртках ЗПО: опрацювання форми вивчення педагогічної діяльності». |
Актуальний коментар |
Горбань О.В. (методист) |
|
3. |
« Безпека навчального процесу в умовах сьогодення» |
Флеш-повідомлення |
|
Яременко І.В. (керівник гуртка) |
4. |
Система роботи з обдарованими вихованцями |
Обмін досвідом |
|
Волик А.О. (завідувачка відділом) |
5. |
Методичні поради щодо проведення першого заняття. Розгляд документації необхідної для роботи педагогів відділу
|
Обговорення |
Тимченко І.В. (завідувачка відділом) |
Засідання ІІ
Тема: «Здоров’язбережувальна компетентність – важлива складова професійного розвитку сучасного педагога»
Форма проведення: методичний колаж думок
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Дата проведення |
Відповідальний |
1. |
Здоров’язбережувальні компетенції педагога в умовах сучасного освітнього простору |
Інформаційна трибуна
|
Лютий 2024р. |
Яременко І.В. (керівник гуртка) |
2. |
Впровадження здоров’язбережувальних технологій у роботу гуртка |
Обмін досвідом |
|
Керівники гуртків |
3. |
Використання нетрадиційних здоров’язбережувальних технологій під час проведення занять |
Обмін досвідом |
|
Федченко Ю.А. (керівник гуртка) |
4. |
Творча майстерня (нетрадиційне малювання та здоров’язбережувальні технології) |
Аукціон педагогічних ідей |
|
Сидоренко Л.Л. (керівник гуртка – методист) |
5. |
Психологічний тренінг для педагогів |
Тренінг |
|
Супруненко О.О. (практичний психолог) |
Засідання ІІІ
Тема: «Розвиток творчих здібностей особистості, удосконалення майстерності, розширення загального кругозору вихованців»
Форма проведення:круглий стіл, калейдоскоп педагогічних ідей
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Дата проведення |
Відповідальний |
1. |
«Особливості розвитку творчого потенціалу вихованців засобами мистецтва» |
Інформаційна трибуна
|
Квітень 2024р. |
Яременко І.В. (керівник гуртка) |
2. |
Форми організації навчання спрямованого на розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами |
Обмін досвідом |
Дорошенко С.М. (керівник гуртка) |
|
3. |
«Упровадження технології розвитку творчих здібностей вихованців на заняттях гуртків» |
Обмін думками |
|
Керівники гуртків |
4. |
Наші досягнення та надбання |
Інформаційний кейс |
|
Волик А.О. (завідувачка відділом) |
5. |
Підсумки роботи методичного об’єднання педагогів відділ художньо-творчої діяльності за 2024-2025 н.р. |
Доповідь |
|
Яременко І.В. (керівник гуртка) |
6. |
Висновки та пропозиції |
Скринька питань та відповідей |
|
Керівники гуртків |