ПОЛОЖЕННЯ

Про творчу групу

керівників гуртків відділу іноземних мов

«Мультисенсорний підхід до вивчення іноземної мови»

  1. Загальні положення
    • Творча група педагогів створюється для апробації нових технологій навчання з урахуванням індивідуальних особливостей вихованців і для розробки методичних рекомендацій після апробації нововведень.
    • До складу Творчої групи входять, на добровільних засадах, педагоги, зацікавленні в апробації тих чи інших нововведень упродовж декількох років.
  1. Завдання Творчої групи педагогів:
    • Вивчення нової технології, інновації, !!!
    • Організація експериментальної роботи щодо апробування нововведення та застосування в навчальному процесі.
    • Розробка програми експерименту, рекомендацій педагогам, узагальнення результатів.
  1. Організація роботи Творчої групи.
    • Творчою групою керує завідуюча відділом іноземних мов.
    • Творча група розробляє програму (план) дослідження на весь період експерименту і захищає її на засіданнях методичної ради закладу.
    • Засідання Творчої групи проводиться три рази на рік.
  1. Документація та звітність.
    • Положення про Творчу групу.
    • План роботи.
    • Графік засідань.
    • Додатки (виступи учасників експерименту, аналітичні таблиці, діаграми, висновки та узагальнення)
    • Звіт про роботу Творчої групи.
  1. Обов’язки, права, відповідальність учасників Творчої групи:
    • Обов’язки педагогів Творчої групи:
  • вивчення інновацій та їх апробація в експериментальних групах протягом навчального року, або кількох років;
  • розробка критеріїв результативності експериментальної діяльності;
  • складання аналітичних матеріалів, оформлення рекомендацій і підготовка відповідних матеріалів за результатами експерименту.

           5.2. Творча група педагогів має право:

– вносити корективи до програми експерименту з урахуванням    

      умов роботи і отриманих проміжних результатів;

– доповнювати і уточнювати критерії оцінювання експериментальної роботи;

– співпрацювати з адміністрацією закладу з питань забезпечення науково-методичних, фінансових, матеріальних та інших умов для ефективної роботи групи;

– давати рекомендації батькам з організації діяльності вихованців вдома задля ефективного проходження експерименту.

5.3. Творча група педагогів відповідає за:

  • розробку програм досліджень і її своєчасну корекцію;
  • своєчасну інформацію про результати досліджень, хід експерименту;
  • впровадження позитивних результатів експерименту в освітній процес закладу.

План роботи творчої групи на 2023-2024 н.р.

Засідання №1 (Грудень)

1. Урахування мультисенсорного підходу при складанні програми для високого рівня гуртка з вивчення  іноземних мов. Циганко О.О.

2. Модель використання мультисенсорного підходу у групах початкового рівня. Філіпова Д.Д.

3. Практична демонстрація застосування методу «Мультисенсорне навчання». Фрагменти занять на вивчення нового матеріалу на початковому етапі навчання. Члени Творчої групи

Засідання №2 (Лютий)

1. Ігри з Flash Cards на заняттях іноземної мови при вивченні граматики. Ровна В.М.

2. Відео супровід заняття з вивчення іноземної мови на етапі роботи з текстом. Гігієна при роботі з відеоресурсами. Щербін М.В.

3. Використання пісенного репертуару при вивченні граматики англійської мови. Емоційне виконання для міцного запам’ятання. Циганко О.О.                                                                                               

Засідання №3 (Травень)

1. Заняття без парт. Занурення в мовне середовище. Фрагмент заняття. Щербін М.В.

2. Імплементація мультисенсорного підходу під час роботи з гуртками високого рівня. Підготовка до ЗНО. З досвіду. Фрагмент заняття. Ровна В.М.

3. Можливості застосування мультисенсорного підходу під час роботи мовної школи. Філіпова Д.Д.