Технології змінюють освіту невідворотно. Нещодавні дослідження показали: середньостатистичний педагого регулярно використовує 42 освітні диджитал-інструменти. Методи навчання в епоху ШІ теж зазнають змін: найбільш ефективною взаємодією зі здобувачами освіти називають надання зворотного зв’язку, ігрові методики, проєктну роботу. Усе це вимагає від педагогів залучення великих обсягів часу, якого вони найчастіше не мають. Але дещо можна змінити, якщо керівники гуртків грамотно підберуть для себе помічників — своєрідних «других пілотів» для щоденної роботи. Цими помічниками можуть стати ШІ-технології, опанування яких і стало провідною лінією цьогорічного декадника з підвищення рівня цифрової грамотності, що вже став традиційною складовою методичної роботи в закладі.
Велика увага під час серії практикумів для педколективу приділялася дотриманню академіяної доброчесності під час використання у своїй роботі ШІ-інструментів.
Поряд з цим, просвітницька робота проводилася і серед здобувачів освіти, що була націлена на підвищення рівня їх медіаграмотності.




