Звіт про роботу заступника директора з адміністративно – господарської діяльності Бабак Вікторії Василівни за  2020-2021  навчальний рік

Робота з адміністративно- господарської діяльності  протягом навчального року включала в себе декілька напрямків:

– поповнення та збереження матеріально-технічної бази;

– повноцінне функціонування , відновлення та обслуговування систем газопостачання, водопостачання та водовідведення, електрогосподарства;

– утримання та благоустрій прилеглої території;

– утримання  та обслуговування згідно правил гігієни та санітарії приміщення;

– технічне обслуговування приміщення;

– художньо-естетичне оформлення та обслуговування приміщення та прилеглої території згідно плану заходів;

– звукове та світлове оформлення заходів та репетицій;

– охорона території та приміщення;

–  ведення журналів контролю робочого часу, журналів зауважень, видачі та збереження ключів, журналів гурткової роботи;

– робота з пожежної безпеки;

– робота з Радою закладу та батьківськими комітетами;

– робота з обліку робочого часу технічних працівників;

– контроль дотримання  лімітів енергоносіїв, ведення обліку їх дотримання;

– оприбуткування  матеріальних надходжень, списання використаних, фізично та морально зношених цінностей, проведення інвентаризації;

– контроль за використанням, збереженням  матеріальних цінностей, їх ремонт та відновлення;

– прийом, видача та збереження одягу відвідувачів;

– обстеження, ремонт та відновлення спортивних та дитячих ігрових майданчиків;

– ремонтні роботи та підготовка приміщення до навчального року;

– звітування перед колективом, Радою закладу та батьківськими комітетами про стан матеріальних надходжень.

Згідно цих напрямків було, перш за все, підготовлено приміщення до нового навчального року ( проведено ремонтні роботи конструкцій паркової зони , внутрішньої та зовнішньої частини приміщення, оглянуто і відремонтовано меблі, спортивні тренажери, інвентар, майданчики,  виконано ремонт та випробування котельні, придбано робочий інвентар для прибирання території та приміщення, бензин для покосів . На початку навчального року котельню було передано на баланс КП «Прилукитепловодопостачання», нами було придбано два лічильники гарячої води для забезпечення приміщення гарячою водою  в опалювальний період. Також для повноцінного функціонування опалювальної системи було придбано і встановлено новий розширювальний бак, так як старий вийшов з ладу.

Разом з комісією виконавчого комітету Прилуцької міської ради,комісією  закладу та обслуговуючими організаціями складено акти готовності приміщення, теплогосподарства , котельні до навчального року, акти-дозволи на проведення занять у навчальних кабінетах.

 Відновлено освітлення в усіх приміщеннях (замінено  лампи денного освітлення,  стартери, дроселі, замінено на енергоефективні всі лампи розжарювання) та на прилеглій території, частково реконструйовано світильники на світлодіодні.

В зв’язку з пандемією було придбано і встановлено в навчальних кабінетах 15 світильників для знезараження приміщень. Також з метою попередження захворювань було придбано кошики для використаних масок, встановлено прозору захисну огорожу на рецепції,придбано знезаражуючі засоби для обробки рук та поверхонь, проводиться температурний скринінг працівників та постійна обробка поверхонь приміщення, нанесено розмітку руху на підлозі, розведено у часі та по різних виходах прийом і видачу дітей, встановлено чергування на запасному виході з метою недопущення сторонніх у приміщення.

В зв’язку зі складною ситуацією в державі, виникненням небезпечних ситуацій та пандемії,було розроблено порядок дій для працівників, відвідувачів та інших громадян , розповсюджено серед керівників гуртків відеоінформацію, видано наказ та розроблено порядок дій для забезпечення безпеки відвідувачів ЦТДЮ та обмеження доступу сторонніх осіб до приміщення . Від початку карантину проводились усі необхідні заходи для убезпечення працівників та вихованців.

З метою забезпечення пожежної безпеки закладу було пролонговано договір з обслуговуючою організацією «Атріум – ком» про ліцензоване обслуговування пожежних кранів та міні – АТС. Обслуговування було проведене у вересні  2020 року та  квітні 2021 року. Проведені навчання та тренувальні виходи на випадок пожежі чи стихійного лиха у жовтні 2020 року (із залученням працівників МЧС та оглядом пожежної техніки, швидкої допомоги, служби газу) .  У травні 2021 року проведено обслуговування вогнегасників. У травні 2021 року пройдено чергове навчання  з заступника директора з АГЧ з  електробезпеки з отриманням посвідчення.

Протягом року постійно вівся контроль за дотриманням лімітів використання енергоносіїв,  подавались відомості про показники лічильників   в управління  освіти у документальному вигляді. Щомісяця складались графіки роботи та табель обліку робочого часу технічних працівників, накази про оплату нічних, святкових годин та прибирання туалетів, циклові накази.

Постійно (по мірі надходжень цінностей) складались акти оприбуткувань матеріальних цінностей  та акти списання використаних матеріалів, акти введення в експлуатацію придбаної техніки , акти внутрішніх переміщень, протоколи інвентаризаційної комісії  . У листопаді 2020 року було проведено річну інвентаризацію за участю бухгалтера управління освіти та внутрішньої комісії по отриманню допомоги,оприбуткуванню та списанню  матеріальних цінностей, яка показала, що всі цінності знаходяться у задовільному стані, недостач та залишків немає. Річне списання фізично зношеного та морально застарілого майна, яке зазвичай проводиться у кінці навчального року, не відбулось у зв’язку з карантином. Було демонтовано та списано деякі аварійні конструкції дитячого майданчика. У квітні 2021 року демонтовано та списано ще п’ять елементів майданчика.

Для забезпечення комфортних умов пересування по території взимку було завезено піщано-сольову суміш з КП «Послуга».

З метою контролю безпечних та здорових умов праці протягом року велась робота інженером з охорони праці ( проводились інструктажі, навчання, тренувальні виходи з відповідними записами в журналах інструктажів, лекторій з безпечної поведінки на водоймах, льоду, при поводженні з газом тощо, видані всі відповідні накази, проводився контроль безпечних умов праці та справності систем та приладів, огляд та складення актів огляду майданчиків, спортінвентарю, поновлювався куточок охорони праці).

З метою покращення контролю за відвідувачами закладу, збереження та видачі ключів, журналів гурткової роботи, контролю дотримання робочого розпорядку працівниками ЦТДЮ  швейцарами велась робота по веденню журналів контролю,  нагляд за станом освітлення коридорів з метою економії електроенергії, пересування відвідувачів у приміщенні.

Протягом навчального року велась робота з охорони приміщення та прилеглої території в зв’язку з великою кількістю цінних насаджень та майданчиків. Протягом грудня велась охорона ялинок, до якої крім сторожів долучались  двірники та садівник. З появою навесні першої зелені посилилась увага до самшиту, туй, троянд, нових насаджень, зроблених навесні . Для цього періодично проводиться ремонт і заміна систем освітлення в парковій зоні . Так як мережа освітлення паркової зони потребує ремонту, було замовлено виконання кошторису даних робіт та закладено кошти в бюджет .

У квітні 2021 року проведено суботники по благоустрою прилеглої території за участю працівників закладу та  за сприяння та фінансової допомоги депутата всеукраїнського об’єднання «За майбутнє», голови районної ради Дмитренка О.М, вивезено 56 кубічних метрів сміття,проведено акції з висадки дерев на території: висаджено 16 катальп та 20 фруктових дерев, ще більше ста листяних і хвойних дерев надано прилуцьким лісгоспом та придбано  власними силами.

Також протягом року обслуговуючою організацією ПП «Головня Ю.В» виконувались  роботи по встановленню світильників для знезараження.

Декілька разів власними силами було прибрано  дерева, які упали під час буревіїв.

 На початку нового навчального року з метою збереження тепла у приміщенні було придбано і встановлено нові металопластикові двері на вході у приміщення з боку парку.

На початку червня 2021 року встановлено захисний дашок над вхідними дверима, у травні виконано заміну частини труби опалення та встановлено додатковий радіатор в систему опалення на сходах для стабілізації температурного режиму та запобігання утворення грибка і вологи .

Навесні виконано частковий ремонт сходів , які ведуть до центрального входу, фундаменту вуличної огорожі, фарбування фундаменту, побілка бордюрів, дерев, фарбування лавочок, майданчиків, нанесено розмітку на асфальті для дитячих розваг, висаджено і посіяно нові квіти.

У 2020-2021 н.р.  поповнення матеріальної бази ЦТДЮ відбувалось як за рахунок бюджетних коштів, так і за рахунок додаткових джерел фінансування – спонсорських та благодійних  надходжень .

Завдяки бюджетним коштам було придбано засоби для знезараження та дезінфекції , маски, електротермометр  для працівників  та для роботи літнього оздоровчого табору.

Поповнення матеріальної бази ЦТДЮ відбувалось і  за рахунок додаткових джерел фінансування – спонсорських надходжень

Благодійним фондом  Дмитренка О.М. «Надія Сіверщини»   було подаровано і висаджено  20 дерев катальп  та 20 фруктових дерев.

ГО «Товариство «Чернігівське земляцтво» подаровано мультимедійний проектор.

З прилуцької швейної фабрики привезено 26 мішків залишків синтепону для виготовлення ігрових матеріалів, оформлення, пошиття іграшок тощо.

Придбано рахунок благодійних внесків на рахунок закладу   та подаровано батьками на суму 144767,00грн наступні матеріальні цінності:

-канцтовари  ;

– ремонтні товари;

-тканина і поролон для костюмів та декорацій;

– мийні засоби;

-ремонт меблів;

– бензин, ліска, масло;

– витратні для оргтехніки;

– сантехнічні матеріали;

– запчастини та складові для комп’ютерів;

– замки;

–  журнали планування,книги контролю;

-картриджи.

-габардин для фотозони;

– корм для папуг та рибок;

– москітна сітка ;

–запчастини та витратні матеріали для оргтехніки;

– матеріали для декорацій, інвентар для конкурсів;

-костюми новорічні;

-костюми театральні та сценічні;

-солодощі для учасників новорічних заходів ;

-послуга реєстрації домену;

-роздатковий та навчальний матеріал;

– електротовари;

– обслуговування пожежних кранів;

– ремонт фортепіано ;

-кубки, грамоти, медалі;

-стенди;

–  стільці;

-господарчі матеріали;

-ремонтні  матеріали;

– послуга «ТІМ» ;

– акустична система;

– бензин;

– добрива та хімію для рослин;

– призи для заходів;

– ноутбук;

– два пристрої безперебійного живлення для комп’ютерів;

–  два лічильники гарячої води;

– розширювальний бак в систему опалення;

– мати гімнастичні;

– світильники та лампи для знезараження приміщення;

– захисний дашок над вхідними  дверима;

– радіатор для системи опалення.

Виходячи з потреб закладу та вимог сучасності, слід спланувати придбання на 2021-2022н.р. Це:

-переобладнання та ремонт актової зали ( пофарбування стін,ремонт сцени, придбання кондиціонерів, заміна завіс,)

– перетяжка м’яких меблів( стільці, крісла актової зали);

– ремонт сходів центрального входу;

– придбання шаф у роздягальні №6,8;

– оновлення навчальної бази сучасними матеріалами.

Слід зазначити, що всі придбання  та планування придбань відбувались з урахуванням складної ситуації  сьогодення, виключно для виконання вимог санітарно-гігієнічних умов навчання та з  метою осучаснення процесу навчання і виховання, як того вимагає час. Це новітні технології, яскрава і цікава наочність,інвентар, матеріали для роботи в гуртках, проведення яскравих свят, різноманітних заходів.

Хочеться відмітити велику роботу, проведену протягом року художниками-оформлювачами та робітниками по обслуговуванню приміщення щодо виготовлення декорацій та оформлювальних робіт по закладу (це і змінні стенди, і оформлення сцени, зали хореографії ті інших приміщень до різноманітних заходів, завдяки яким свята мали сучасний, яскравий, естетичний вигляд.)

Кропітку постійну роботу проводять на території парку двірники та садівник. Окрім регулярного прибирання та викошування бур’янів та трави, проводиться посів та висадка різноманітних квітів, дерев  та кущів, полив та догляд за ними, підгодовування троянд та боротьба з бур’янами, хворобами та шкідниками, білення дерев, бордюрів, огорожі працівниками закладу, що надає парку сучасного, затишного, естетичного вигляду та бажання берегти красу та створювати її власними руками у мешканців міста.

Для утримання приміщення у відповідності до вимог санітарії проводилось регулярне прибирання згідно складеного графіка (між заняттями в кабінетах, щопівгодини в туалетах, регулярно в інших приміщеннях.) Для цього протягом навчального року заклад  регулярно забезпечувався засобами миття, чищення та дезінфекції. Технічний персонал забезпечений відповідним інвентарем, спецодягом та засобами захисту.

Для забезпечення функціонування всіх систем закладу (водопостачання, водовідведення, освітлення та опалення) постійно закуповувались необхідні запчастини, інструмент, проводились оглядові  та ремонтні роботи  робітниками по обслуговуванню приміщення (ремонт та заміни кранів, прокладок, шлангів, чищення водопровідних та каналізаційних труб, поточна заміна ламп у світильниках, заміна та ремонт замків у дверях, ремонт меблів, в тому числі і зварювальні роботи. Робітниками проведена і підготовка до оздоровчого табору Протягом року робітниками проводились усі ремонтні, вантажні  роботи, роботи по виготовленню декорацій, облаштуванню приміщень для проведення заходів.Звичайно ж, жоден захід не обійшовся б без професійної роботи звукорежисера та освітлювача. Протягом усього навчального року велась кропітка робота секретаря та діловода по оформленню ділової документації, виданню наказів ті іншої інформації.

Належним чином виконували свої обов’язки і гардеробниці, які завжди привітно і з турботою ставляться до відвідувачів, турбуються про належний стан та порядок на своєму робочому місці.

Взагалі, вся робота  технічного персоналу та заступника директора з АГЧ спрямована на створення та покращення естетичних та затишних умов праці та навчання, які б відповідали вимогам сучасності, гігієни та санітарії, безпеки,розширення  та покращення матеріальної бази. Саме з цією метою натхненно працює увесь колектив, докладаючи всі свої знання, уміння та любов до дітей.