Бухтіярова Наталія Володимирівна – завідувач гуманітарним відділом.

Освіта: вища.

Закінчила: Глухівський державний педагогічний університет за спеціальністю “Вчитель української мови і літератури, зарубіжної літератури”.

Педагогічний стаж: 18 років.

Нагороджена: Почесною грамотою виконкому Прилуцької міської ради (2000 р.), Почесною грамотою управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації (2001 р.), Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України (2004 р.), знаком «Відмінник освіти України» (2009 р.).

 

 

 

Мовчан Анна Ігорівна –  методист гуманітарного відділу.

Освіта: вища.

Закінчила: Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І.Я. Франка за спеціальністю “Бакалавр початкової освіти”; Полтавський національний педагогічний університет В. Г. Короленка за спеціальністю “Викладач педагогіки та методики початкової освіти”.

Педагогічний стаж: 5 років.

 

 

IMG_4690

 

Горбань Оксана Валентинівна

методист з інформаційно-комп’ютерного забезпечення відділу.

Освіта: вища.

Закінчила:

Прилуцьке педагогічне училище ім. І.Я.Франка за спеціальністю “Вчитель початкових класів.

Вихователь групи продовженого дня”;

Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя за спеціальністю “Вчитель біології, валеології, основ екології”.

Педагогічний стаж: 8 років.

Нагороджена: грамотою управління освіти Прилуцької міської ради (2009 р.), грамотами ЦТДЮ.

 

Головною метою керівників гуртків гуманітарного відділу є забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності гуртківців з урахуванням їх інтересів, нахилів та потреб, розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності, робота з обдарованими дітьми.

Освітній процес гуманітарного відділу організовується таким чином, щоб типова вага навчальної інформації йшла через пізнання, гармонійно поєднувалася з інформацією, пов’язаною з особистим становленням, з процесом удосконалення моральної свідомості й поведінки дитини. Керівники гуманітарного відділу вивчають та впроваджують  у навчально-виховний процес  інноваційні технології задля кращої його результативності.

Тому робота відділу працює за такими напрямками:

  • Організаційні заходи по забезпеченню функціонування гуманітарного відділу;
  • Навчально-виховний процес;
  • Інструктивно-методична робота з педагогами та батьками.

В гуманітарному відділі працює 28 гуртків з загальною кількістю 720 вихованців.

В Академії дошкільних наук навчаються діти віком від 3-х до 6-ти років, в лінгвістичному клубі «Друга мова» – від 6-ти до 15-ти років.

Керівники гуртків використовують у своїй роботі елементи науково-педагогічного проекту «Росток», методики М. Монтессорі, М.Зайцева та інші нетрадиційні форми та методи навчання і виховання.

Науково-педагогічний проект «Росток» розроблений з позиції  комплексного розвитку особистості дитини: розвитку пізнавальних інтересів, інтелектуальних і творчих сил, якостей особистості.

Методика М.Зайцева – це геніальна, проста методика навчити дитину читати в дошкільному віці. Граючись, діти складають із кубиків слова, а потім відбувається перехід до цілих слів.

Методика М.Монтессорі ґрунтується на спостереженні за дитиною в природних умовах і прийнятті його таким. Який він є. Основний її принцип методики – спонукати дитину до самовиховання, самонавчання та саморозвитку. Девіз методики: «Допоможи мені зробити це самому».

В Академії дошкільних наук діє проект «Навчаємося разом з батьками». Це сучасний науковий погляд організації пізнавального навчання, який забезпечує рішення завдань інтелектуального і особистого розвитку дитини. Головна мета проекту – дати дитині такі знання, щоб дитина мала глибокий розум і здорове тіло, безмежний потенціал можливостей, щоб більше стало радощів в житті дитини та батьків.

Проводяться різноманітні свята та розважальні програми: «Свято осені», «Посвята в гуртківці», «Свято Миколая», «Новий рік», «Щасливі разом», «Майстер шеф», «Родинні посиденьки», «Мамине свято», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «День захисту дітей», «Випускні вечори», різноманітні екскурсії  та майстер-класи. Для лінгвістичного клубу щорічно проводиться олімпіада та конкурс-захист дослідницьких робіт з англійської та французької мов.

Велика робота приділяється роботі з батьками. Традиційно проводяться «Тиждень майбутнього першокласника», де надаються консультації  логопедом, психологом, дитячим лікарем, вчителями початкових класів, тренінги для батьків, індивідуальні консультації, діє проект «Школа сучасних батьків».

В лінгвістичному клубі «Друга мова» Центру творчості дітей та юнацтва, діти вивчають поглиблено англійську та французку мови. Використовуються нетрадиційні підходи до структури, змісту заняття, активні, інтерактивні форми і прийоми навчання. Пропонуються багато нетрадиційних навчальних завдань для обдарованих дітей. Велика увага приділяється активній пізнавальній діяльності вихованців, ефективно, творчо використовуються навчальні посібники, застосовуються технічні засоби навчання. різна наочність, різноманітні дидактичні матеріали.

Традиційним вже стало у відділі проведення конкурсу-захисту дослідницьких робіт серед обдарованих дітей лінгвістичного клубу «Друга мова» та олімпіади з англійської та французької мов. Під час проведення цих заходів, вихованці продемонстрували стійкі знання з іноземної мови.  Переможці та учасники конкурсу-захисту, олімпіади були нагороджені грамотами та призами.

В гуманітарному відділі є можливість для реалізації здібностей кожної дитини. Так, вихованці відділу відвідують театральні, оздоровчі, образотворчі, хореографічні та вокальні гуртки та студії.

На базі АДН діють гуртки та студії: художнього читання «Грайлик» (керівник Угліна І.І.), театральна студія «Малятка» (керівник П’ятигорець Н.М.),  гурток гри на дитячих музичних інструментах “Домісолька” (керівник Даниленко О.в.), студія дитячої пісні “Вітамінка” (керівник Вовк С.І), студії образотворчого мистецтва «Чарівний пензлик» та «Кольорові долоньки» (керівник Кишиневська І.О.), гурток оздоровчої гімнастики (керівник Боднар Ю.А.), танцювальний колектив “Кіндер” та гурток бального танцю (керівник Харченко Т.В.).

Вихованці гуманітарного відділу є переможцями фестивалів: «Сузір’я дошкільнят» (гурток художнього читання «Грайлик», кер. Угліна І.І.), «Чисті роси» (театральний гурток «Малятко», кер. П’ятигорець Н.М.).

Ріст педагогічної майстерності керівників гуртків сприяє участі у конкурсах педагогічної майстерності. Так, у Всеукраїнському конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень» взяли участь керівники: Бухтіярова Н.В., Шинкаренко С.М., П’ятигорець Н.М., Угліна І.І., Кисляк І.Г. та отримали сертифікати  конкурсу.

Діяльність керівників гуртків відділу спрямована до інновацій. Так, на заняттях використовуються інноваційні технології. Зокрема:

Бухтіярова Наталія Володимирівна на заняттях цікавої математики використовує стратегію «Комплексний підхід до організації навчальної та ігрової діяльності дітей за науково-педагогічним проектом «Росток».

П’ятигорець Наталія Михайлівна  на заняття з розвитку мовлення використовує стратегію «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва в умовах дозвілля».

Бойко Юлія Юріївна на заняттях з розвитку  мовлення та дитячої літератури використовує стратегію «Методика навчання «Кубики Зайцева». Методика Зайцева – передовий досвід педагогіки довкілля».

Угліна Ірина Іванівна на заняття з розвитку мовлення, дитячої літератури та довкілля використовує стратегію «Інтегровані заняття як один із засобів ефективного підвищення активності дітей дошкільного віку».

Тищенко Наталія Валеріївна на заняттях цікавої математики використовує стратегію «Інтеграція ідеї М.Монтессорі в освітній процес дошкільного навчального закладу».

Кишиневська Інна Олександрівна на заняття художньої естетики використовує стратегію «Використання нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку творчості дітей дошкільного віку».

Боднар Юліан Анатолійович на заняттях оздоровчої гімнастики  використовує стратегію «Профілактика вад позвоночного хребта. Виховання фізично здорових дітей в сучасних умовах».

“Мистецтво навчання є

мистецтво пробуджувати в дитячих душах

допитливість і потім задовольняти її”.
А.Франс