П’ятигорець Наталія Михайлавна
, завідуюча відділом раннього розвитку дитини “Академія дошкільних наук” куратор груп АДН.

Освіта: вища.

Закінчила: Чернігівський педагогічний інститут за спеціальністю “Вчитель початкових класів”.

Працює у ЦТДЮ з 1995 р.

Нагороджена: Почесною грамотою управління освіти ПМР (2000 р., 2006 р., 2013 р.), Грамотою обласного управління освіти і науки (2005 р, 2006 р.), Почесною грамотою ПМР (2011 р.), грамотами ЦТДЮ.

Колектив відділу

 

Головною метою керівників гуртків  відділу є забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності гуртківців з урахуванням їх інтересів, нахилів та потреб, розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності, робота з обдарованими дітьми.

Освітній процес  відділу раннього розвитку дитини АДН організовується таким чином, щоб типова вага навчальної інформації йшла через пізнання, гармонійно поєднувалася з інформацією, пов’язаною з особистим становленням, з процесом удосконалення моральної свідомості й поведінки дитини. Керівники відділу вивчають та впроваджують  у навчально-виховний процес  інноваційні технології задля кращої його результативності.

Тому робота відділу працює за такими напрямками:

  • Організаційні заходи по забезпеченню функціонування відділу раннього розвитку дитини АДН;
  • Навчально-виховний процес;
  • Інструктивно-методична робота з педагогами та батьками.

У відділі працює 22 гуртки з загальною кількістю 400 вихованців.

В Академії дошкільних наук навчаються діти віком від 3-х до 6-ти років.

Керівники гуртків використовують у своїй роботі елементи методики М. Монтессорі, М.Зайцева, методику роботи “Палочки Кюїзенера” та інші нетрадиційні форми та методи навчання і виховання.

Методика М.Зайцева – це геніальна, проста методика навчити дитину читати в дошкільному віці. Граючись, діти складають із кубиків слова, а потім відбувається перехід до цілих слів.

Методика М.Монтессорі ґрунтується на спостереженні за дитиною в природних умовах і прийнятті його таким. Який він є. Основний її принцип методики – спонукати дитину до самовиховання, самонавчання та саморозвитку. Девіз методики: «Допоможи мені зробити це самому».

Методика роботи “Палочки Кюїзенера” – універсальний дитактичний матеріал для розвитку у дітей математичних здібностей.

Проводяться різноманітні свята та розважальні програми: «Свято осені»,  «Свято Миколая», «Новий рік», «Щасливі разом», «Родинні посиденьки», «Мамине свято», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», «День захисту дітей», «Випускні вечори», різноманітні екскурсії  та майстер-класи. 

Велика робота приділяється роботі з батьками. Традиційно проводяться «Тиждень майбутнього першокласника», де надаються консультації  логопедом, психологом, дитячим лікарем, вчителями початкових класів, тренінги для батьків, індивідуальні консультації.

У відділі є можливість для реалізації здібностей кожної дитини. Так, вихованці відділу відвідують театральні, оздоровчі, образотворчі, хореографічні та вокальні гуртки та студії.

На базі АДН діють гуртки та студії: театральний гурток«Творці гарного настрою» (керівник Авдєйчік О.І.), театральна студія «Малятка» (керівник Сікалова Ю.О.), студія дитячої пісні “Вітамінка” (керівник Вовк С.І), студії образотворчого мистецтва «Весела майстерня» та «Кольорові долоньки» (керівник Кишиневська І.О.), гурток оздоровчої гімнастики “Фітнес для малят”, “Фітнес dance”(керівник Поддубна Т.О.), (керівник Харченко Т.В.), гуртки англійської мови “Happy kids” (керівники: Кононенко А.В., Красновська І.Г.), гурток художньої естетики “Чарівні рученята” (керівник Авраменко Н.С.), гурток підготовки до школи “Умка” (керівник Припутненко С.С.), гурток вокального співу “Веселі нотки”, “Співаночки” (керівник Спиця Н.Г.).

Вихованці гуманітарного відділу є переможцями фестивалів: «Сузір’я дошкільнят» (гурток художнього читання «Грайлик», кер. Угліна І.І.), «Чисті роси» (театральний гурток «Малятко», кер. П’ятигорець Н.М.).

Діяльність керівників гуртків відділу спрямована до інновацій. Так, на заняттях використовуються інноваційні технології. Зокрема:

П’ятигорець Наталія Михайлівна  на заняттях  використовує стратегію «Використання паличок Кюїзенера на заняттях математики з дітьми дошкільного віку».

Бойко Юлія Юріївна на заняттях з розвитку  мовлення та дитячої літератури використовує стратегію «Методика навчання «Кубики Зайцева». Методика Зайцева – передовий досвід педагогіки довкілля».

Тищенко Наталія Валеріївна на заняттях цікавої математики використовує стратегію «Інтеграція ідеї М.Монтессорі в освітній процес дошкільного навчального закладу».

Кишиневська Інна Олександрівна на заняття художньої естетики використовує стратегію «Використання нетрадиційних технік малювання як засіб розвитку творчості дітей дошкільного віку».

Припутненко Світлана Станіславівна на заняттях з молодшими дошкільниками використовує стратегію “Пісочна терапія”

“Мистецтво навчання є

мистецтво пробуджувати в дитячих душах

допитливість і потім задовольняти її”.
А.Франс