ПРИЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
ПЛАН РОБОТИ
Практичних психологів
Борсяк Лариси Олександрівни
Супруненко Олени Олександрівни
Згідно програми психологічного супроводу
здібних та обдарованих вихованців ЦТДЮ
на 2016 – 2017 н.р.
Вересень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Поповнення банку даних ЦТДЮ про здібних, талановитих та обдарованих дітей. | Супруненко О.О. |
2. | Мікродослідження в гуртках (тестування) | Борсяк Л.О.
Супруненко О.О. |
3. | Аналіз стартового моніторингу якості знань | Борсяк Л.О.
Супруненко О.О. |
4. | Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації) | Борсяк Л.О.
Супруненко О.О. |
Жовтень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Корекція інформаційного банку даних «Обдарованість» | Супруненко О.О. |
2. | Тестування обдарованих дітей за методикою «Малюнок творчості» | Супруненко О.О. |
3. | Тренінгове заняття «Я творчий, креативний, обдарований» | Супруненко О.О. |
4. | Поповнення методичної папки на допомогу керівнику гуртка « Психологічний супровід обдарованих дітей» | Супруненко О.О. |
5. | Консультації для керівників гуртків «Підтримка та розвиток обдарованості – важка праця» | Борсяк Л.О. |
6. | Консультації для керівників гуртків «Обдарованість в умовах позашкілля» | Супруненко О.О. |
Листопад
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Тренінгове заняття «Вчимося бути толерантними» | Супруненко О.О. |
3. | Методика «Неіснуюча тварина» | Супруненко О.О. |
Грудень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Інформаційний стенд «Кожна дитина талановита» | Супруненко О.О. |
2. | Заняття з елементами тренінгу «Командоутворення» | Супруненко О.О. |
3. | Анкета щодо визначення здібностей гуртківців (за методикою Хаата – кафа) | Супруненко О.О. |
Січень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Дослідження тривожності (Р. Темпл, В.Амен, М.Дорки) та методики дослідження страхів у дітей за допомогою малювання страхів | Супруненко О.О. |
2. | Тренінгове заняття «Світ уваги» | Супруненко О.О. |
3. | Тренінг «Створи собі комфорт» | Борсяк Л.О. |
Лютий
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Психологічна гра «Формула гарного настрою» | Супруненко О.О. |
2. | Індивідуальні консультації з педагогами та батьками (за запитом) | Супруненко О.О. |
3. | Тренінг «Я єдиний і неповторний» | Супруненко О.О. |
Березень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Тренінг «Майстерня успіху» | Супруненко О.О. |
2. | Консультації для батьків «Коли з’являються здібності і таланти » | Борсяк Л.О. |
Квітень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Навчання обдарованих дітей навичкам психологічної стабільності, психорегуляції, творчого саморозвитку | Супруненко О.О. |
2. | Тренінг «Вміння говорити – Ні» | Супруненко О.О. |
3. | Профілактичні бесіди «Я обираю здоровий спосіб життя» | Супруненко О.О. |
Травень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Тренінг «Лідерство» | Супруненко О.О. |
2. | Профілактичні бесіди «Безпечний інтернет» | Супруненко О.О. |
Червень
№ | Зміст роботи з дітьми, педпрацівниками, батьками, адміністрацією | відповідальні |
1. | Тематичні консультації для батьків «Обдарована дитина в сім’ї » | Супруненко О.О.
Борсяк Л.О. |
2. | Планування роботи на наступний навчальний рік. | Супруненко О.О.
Борсяк Л.О. |