Назва програми, проєкту, творчого об’єднання, автор-розробник

Суть програми, проєкту, творчого об’єднання

Колектив або особа, які впроваджують

Друкована продукція з досвіду впровадження 

Прогнозовані результати

Педагогічна майстерня «Талановита дитина – творчий педагог»

автор – завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М.

Вивчення та розвиток педагогічної компетентності педагога, удосконалення системи безперервної освіти педагогів.

Завідуюча відділом раннього розвитку дитини П’ятигорець Н.М.,

педагоги АДН, практичні психологи

Збірник навчальних програм “Розумні малюки” (затверджений наказом управління освіти ПМР від 10.06.2020 №110)

 

Творча група керівників гуртків іноземних мов з теми: «Мультисенсорний підхід до вивчення іноземної мови»

Автор – завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О.

Розробка методики, що передбачає залучення всіх органів чуттів дитини при вивченні іноземної мови.  Основний слоган «Як запам’ятовувати більше і легше- краще один раз відчути, ніж сто разів почути!»

Завідуюча відділом іноземної мови – Циганко О.О.

Положення, матеріали з досвіду роботи

Підвищення професійної компетентності педагогів, покращення якості освітніх послуг. Накопичення власного досвіду з проблеми, розробка власної методики подачі матеріалу.

Етнопроєкт «Надбання»

Автор – завідуюча відділом художньо-творчої діяльності

Тимченко І.В.

Збереження,
відродження та
популяризація
нематеріальної
культурної
спадщини
нашого регіону.


завідуюча відділом художньо-творчої діяльності Тимченко І.В., педагогічний колектив

Матеріали з досвіду

Напрацьовування
і розвиток  вмінь
та навичок, які
допоможуть
урізноманітнити
сучасне гурткове
заняття;
підвищення
професіоналізму
педагогів шляхом
створення
творчого,
інноваційного
педагогічного
середовища, в
якому
формується
життєва та
соціальна
компетентність
вихованців.

Школа «Обдарована дитина»

завідуюча відділом художньо-творчої діяльності

Волик А.О.

Всебічне сприяння розвитку здібних та обдарованих дітей, формування творчої особистості; створення єдиного інформаційно – навчального простору для розвитку та підтримки юних обдарувань.

завідуюча відділом художньо-творчої діяльності

Волик А.О.

Матеріали з досвіду

Удосконалення системи пошуку, відбору та підтримки обдарованих вихованців; підвищення науково – методичного рівня, професійної компетентності педагога, розроблення дієвого механізму стимулювання обдарованих дітей.